stem voor raboclubsupport

Net als vorig jaar hebben Museum Tweestromenland en Leones besloten om een gezamenlijke campagne te houden voor het behalen van stemmen bij RaboClubsupport. Beide organisaties die zo verschillend lijken, hebben veel overeenkomsten met name op het vrijwilligersgebied en daarom dat de vruchtbare samenwerking in de campagne voort wordt gezet.

In de maand september is het weer de maand van Rabo Club Support waarmee de verenigingen die aangesloten zijn bij de Rabobank financieel worden ondersteund. Dit jaar kan er weer op 3 verschillende verenigingen/instellingen gestemd worden. Iedereen die ons een warm hart toedraagt en ook familieleden en andere kennissen en bekenden kunnen door te stemmen op Museum Tweestromenland en Leones zorgen voor een grotere financiële bijdrage voor beiden.

Museum Tweestromenland zal de bijdrage gebruiken voor de tentoonstelling “Ooggetuige” over 80 jaar vrijheid. De tweede wereldoorlog heeft in het Land van Maas en Waal diepe sporen getrokken en een herdenking in de vorm van een tentoonstelling hiervan zal voor alle leeftijden zijn, opdat wij nooit vergeten.

Leones zal de bijdrage besteden voor de aanschaf van trainingsmateriaal voor de jeugd en ondersteuning van de jeugdactiviteiten.

Help mee om deze doelen  te behalen. Je hoeft alleen maar je stemmen uit te brengen.

Je kunt je stem uitbrengen vanaf maandag 2 september tot en met dinsdag 24 september.

Hoe kun je stemmen?

• Om te kunnen stemmen moet je lid zijn bij Rabobank Maas en Waal – Oost Betuwe
  • Je kan stemmen via de website van de Rabobank, https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport of de Rabo App bij Instellingen, Mijn lidmaatschap

Vraag ook aan familieleden, vrienden en bekenden om dit te doen. Meer stemmen is een grotere financiële bijdrage van de Rabobank. Iedereen met een betaalrekening bij Rabobank Maas en Waal – Oost-Betuwe kan meedoen. Je moet wel even gratis lid worden bij de Rabobank.